Nederlands | English | Deutsch | Türkçe

Project Sports

Vragen en antwoorden over voetbal en sport

DTSwiss achterwielnaaf onderdeel naam

4 min read

Gevraagd door: Sara Goodwin

Hoe identificeer ik mijn DT Swiss naaf?

Waar kan ik de DT Swiss ID op mijn product vinden? De DT Swiss ID sticker is op drie plaatsen op de velg te vinden. Op de verende producten is het DT Swiss ID direct op het product gelaserd.

Welke lagers zitten er in DT Swiss 350 naven?

Lagers: 4 x 6902 Shimano, 2 x 6902 + 2 x 6802 (XD)

Welke lagers zitten er in DT Swiss naven?

De keramische kogellagers van SINC zijn door DT Swiss als systeem ontwikkeld. Ze zijn gebaseerd op kogels van siliciumnitride (Si3N4), een extreem taai en slijt- en corrosiebestendig keramisch materiaal.

Hoe weet ik welk type naaf ik heb?

Citaat uit de video: Het eerste stuk waar je naar wilt kijken is het hoofdgedeelte van de naaf. Soms ook bekend als het omhulsel van de naaf. En je zult zien dat het deze twee ribbels heeft, dit zijn de flenzen.

Zijn er namaak DT Swiss naven?

Alle producten ondergaan een langdurige ontwikkeling, worden grondig getest om aan de normen te voldoen en bieden een hoog veiligheidsniveau om fietsers te beschermen. De eigenschappen en gepatenteerde technologieën van DT Swiss producten zorgen er helaas voor dat ze vaak het slachtoffer worden van namakers.

Zijn DT Swiss naven uitwisselbaar?

DT Swiss MTB naven zijn zeer veelzijdig. DT Swiss endcap adapters zetten eenvoudig standaard naven om naar QR, 9mm thru bolt, 12mm thru, 15mm thru, of 20mm thru met behulp van een bankschroef en de Park Tool AV-5 Axle Vise Tool.

Welke maat lagers zitten er in een DT Swiss 240 naaf?

Lagers: 2 x 6902, 2 x 6802.

Hoe verwijder je DT Swiss 350 lagers?

Citaat uit de video: En dan kom ik er met de kont van mijn hand door en geef het wiel een snelle klap omhoog en dat zal die eindkap eraf knallen. Dus zoals je zult zien, til ik het wiel een beetje op.

Hoe verwijder je DT Swiss 350 lagers?

Citaat uit de video: We hebben twee ratels. Twee veren en een afstandshuls. We kunnen doorgaan en die afstandshuls erop zetten.

Welke maat heeft een 6902 lager?

15x28x7
Dit 6902 lager is een Open Type Diepgroef Radiaal Kogellager met een standaard radiale interne ontruiming. De afmetingen van het lager zijn 15x28x7.

Hoe verwijder je lagers op een vrije naaf?

Citaat uit de video: Zijlager voorzichtig eruit tikken met de hamer. Ga symmetrisch rond de omtrek om te proberen het lager er zo recht mogelijk uit te tikken om schade aan het binnenste naafoppervlak te voorkomen.

Wat is een keramisch lager?

Citaat uit de video: Похожие запросы

Wat is het verschil tussen DT Swiss 240 en 180?

Citaat uit de video: De 240. En de 180 hebben beide een 36 tand. Alle drie kunnen ze worden opgewaardeerd naar 54 tanden, hoewel ze daarvoor andere interne onderdelen gebruiken.

Hoe smeer je een DT Swiss naaf?

Citaat uit de video: We hebben twee ratels. Twee veren en een afstandshuls. We kunnen doorgaan en die afstandshuls erop zetten.

Hoe meet je een achternaaf?

Citaat uit de video: Heel voorzichtig. Ik neem mijn liniaal. En ik kan zien dat deze 15 millimeter is. Dus zo meten we de naafbreedte. En door de as diameter. Omdat we in de fiets werken.

Hoeveel aangrijpingspunten heeft een DT Swiss 370?

Als je een DT Swiss 360 of 370 naaf hebt, maken deze naven gebruik van 3-pallen voor de inschakeling, en het aantal inschakelpunten kan niet worden veranderd. Ze gebruiken een heel ander ontwerp.

Zijn ratels beter dan pallen?

Ratelsystemen zijn over het algemeen sterker, betrouwbaarder en hebben minder onderhoud nodig dan traditionele palsystemen. De belangrijkste reden hiervoor is dat de kracht die van de aandrijflijn op het wiel wordt overgebracht over een groter oppervlak wordt verspreid. Naven die “luider” zijn, hebben doorgaans meer aangrijpingspunten.

Hoeveel pallen heeft DT Swiss 350?

DT Swiss vernieuwt 350 naaf & lanceert Ratchet Upgrade Systeem – Pond Beaver 2021. DT Swiss heeft een nieuwe versie van de klassieke 350 naaf geïntroduceerd samen met een nieuw ratel upgrade systeem om hun drie-palige naafsystemen om te zetten naar DT’s Ratchet LN ontwerp.