Nederlands | English | Deutsch | Türkçe

Project Sports

Vragen en antwoorden over voetbal en sport

DT swiss 370 naaf eindigt in een schroefdraad, waar is dat voor?

4 min read

Gevraagd door: Cynthia Rivera

Kan een DT Swiss 370-naaf worden geüpgraded?

Als je een DT Swiss achternaaf hebt die gebruik maakt van een traditioneel pal-type aandrijfmechanisme (zoals een DT Swiss 370 naaf en vergelijkbare OEM wielen die hetzelfde mechanisme gebruiken), biedt het bedrijf nu een officiële Ratchet LN upgrade kit die het gemakkelijker maakt om te upgraden naar het duurzamere ster ratelsysteem.

Is DT Swiss 370 ratel?

Het Ratchet LN-systeem is ontworpen voor 370 naven die zijn uitgerust met het pal-systeem. Deze naven zijn ontwikkeld met een afdichting van het vrijloopsysteem geplaatst op het naafhuis, terwijl de nieuwste DT Swiss naven hun afdichting van het vrijloopsysteem op het naafhuis geplaatst hebben.

Hoe identificeer ik mijn DT Swiss-naaf?

Waar kan ik de DT Swiss ID op mijn product vinden? De DT Swiss ID sticker is op drie plaatsen op de velg te vinden. Op de geveerde producten is de DT Swiss ID direct op het product gelaserd.

Hoe verander ik DT Swiss naar freehub?

Citaat uit video: Het's gewoon de o-ring binnen de eindkap dat's eigenlijk houdt het op geloof het of niet er's nog heel duidelijk praten te verwijderen dus er's geen veel vet op hen uit de fabriek.

Wat is beter, ratel of pallen?

Pal vs. ratel
In theorie zou het grotere aantal ringcontacten in een ratel betrouwbaarder moeten zijn en de kracht beter overbrengen, hoewel in de praktijk op pal gebaseerde systemen zo goed ontworpen zijn dat dit waarschijnlijk geen probleem is als ze regelmatig worden onderhouden.

Hoe kan ik mijn DT Swiss-naaf luider maken?

Citaat uit video: Hoe minder tanden hoe minder geluid ik maak, hoe meer tanden hoe meer geluid ik maak, dus dat zijn de standaard. Ene.

Hoeveel aangrijppunten heeft een DT Swiss 370-naaf?

Als u een DT Swiss 360 of 370 naaf heeft, gebruiken deze naven 3 naven voor aangrijping, en het aantal aangrijppunten kan niet worden veranderd.

Wat is DT Swiss ster ratel?

Met DT Swiss Star Ratchet Upgrade Kits kunt u de snelheid waarmee de versnellingsbak wordt ingeschakeld verhogen voor een snellere krachtoverbrenging. De meeste klassieke DT Swiss naven worden in de fabriek geleverd met een 18T ratel die 20 graden rotatie geeft tussen de aangrijppunten. EXP-naven worden in de fabriek geleverd met 36T-ratels.

Kun je een vrije naaf upgraden?

Ja. Je kunt alleen de naaf vervangen, maar dan heb je waarschijnlijk nieuwe spaken nodig, en een fatsoenlijke monteur vraagt meer dan $50 voor de klus. Tenzij je een hele mooie velg hebt, is dat het niet waard. Een nieuw wiel kopen is zinvoller.

Zijn er namaak DT Swiss naven?

Vervalsingen worden vaak aangeboden voor een fractie van de oorspronkelijke prijs. Vergelijk de verkoopprijs met andere aanbiedingen. Als de prijs ver onder het gemiddelde ligt, is dit een duidelijk waarschuwingssignaal. Een van de meest nagemaakte DT Swiss producten is het Ratchet System.

Hoe weet ik welk type naaf ik heb?

Citaat uit video: Het eerste stuk waar je naar wilt kijken is het hoofdgedeelte van de naaf. Soms ook bekend als het omhulsel van de naaf. En je zult zien dat het twee ribbels heeft, dit zijn de flenzen.

Zijn DT Swiss naven onderling verwisselbaar?

DT Swiss MTB-naven zijn uiterst veelzijdig. DT Swiss eindkapadapters zetten standaard naven gemakkelijk om in QR, 9 mm doorgaande bout, 12 mm doorgaande bout, 15 mm doorgaande bout of 20 mm doorgaande bout met behulp van een bankschroef en de Park Tool AV-5 Axle Vise Tool.

Welke naven gebruiken profwielrenners?

De kenmerkende groene naven zijn Chris King R45’s. Ze gebruiken lichtgewicht naafhuizen en lagers die in eigen huis worden gemaakt. De achternaaf heeft een RingDrive systeem met 45 tanden voor snel schakelen.

Wat is het doel van pallen in naven?

6 PAWLS ONTWERP
Hierdoor kan de naaf een responsieve aangrijping van 3 of 3,75 graden hebben, wat zich vertaalt in een snellere en efficiëntere krachtoverbrenging. 3 KLAPPEN OP ELKE PAK maximaliseert de contactpunten en verdeelt de aandrijfkracht over een groter oppervlak, waardoor de levensduur van de cassettebody wordt verlengd.

Waarom zijn sommige Freehubs luid?

Citaat uit video: Похожие запросы

Hoeveel aangrijppunten heeft een DT Swiss 370-naaf?

Als u een DT Swiss 360 of 370 naaf heeft, gebruiken deze naven 3 naven voor aangrijping, en het aantal aangrijppunten kan niet worden veranderd.

Wat is het verschil tussen DT Swiss 240 en 350?

De DT Swiss 350 lijn biedt dezelfde productiekwaliteit en ontwerpkenmerken als zijn tegenhanger uit het hogere segment, de DT Swiss 240s. Het belangrijkste verschil tussen de naven komt voort uit het feit dat de 240s is geoptimaliseerd voor gewichtsbesparing en de 350 niet.

Welke DT Swiss naaf is het beste?

Als budget voor u een overweging is, dan is de nieuwe 350, die minder dan $300 kost, onverslaanbaar. Zoals we gezien hebben, is hij ook iets stiller dan de nieuwe 240, dus als je een ultra stille naaf wilt, is de 350 de beste optie. De nieuwe DT 350 en 240 mountainbike naven, naast elkaar.

Zijn DT Swiss naven luidruchtig?

Sinds ik carbon wielen heb, heb ik gemerkt dat ze als versterkers werken, waardoor luide naven te luid kunnen klinken om comfortabel te zijn, en ik heb een grote fout gemaakt door te kiezen voor DT swiss 54t ratel 350s, die gewoon klinken alsof je fiets kapot is met een luid oscillerend gezoem.